Tabata a Bodystyling

Tabata a Bodystyling

Zařadili jsme do našeho rozvrhu tyto dva typy kondičních a posilovacích lekcích z prostého důvodu. Jsou ideálním a zároveň efektivním doplňkem nejen k Jumping lekcím, ale také k jiným kardio cvičení čí běhání. Pomocí intervalového tréninku se umocní spalování kalorií a formování postavy.

Tabata

– je dosti náročná metoda intervalového tréninku, při které se zvyšuje aerobní kondice, maximální síla, výbušnost, vytrvalost a nárůst dynamikyJelikož dojde k zapojení rychlých svalových vláken v maximální intenzitě po krátkou dobu, dochází ke zlepšení mnohem rychleji, navíc také ke značnému spalování tuků a rýsování svalové hmoty.

– toto komplexní cvičení, které zapojuje do činnosti maximální množství svalových skupin, začíná krátkým zahřátím na trampolínce. V hlavní části hodiny se pracuje nejen s vlastní váhou těla, ale také s činkami, overbaly, gumičkami a agility žebříkem. Na závěr hodiny lektorka zapojí strečink posilovaných partií.

Bodystyling 

– jedná se o posilovací cvičení spojené s aerobní lekcí. Bodystyling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Cvičební lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, zejména na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly. Dochází také k protažení a posílení celého těla. Svaly se stávají funkčnějšími, pružnějšími a lépe tvarované.

– cvičení je koncipováno tak, že se využívá převážně váhy vlastního těla. Pro zpestření se však používají i cvičební pomůcky – overbaly, gumičky, činky, agility žebřík. Na závěr hodiny lektorka zapojí strečink posilovaných partií.

sona-bodystyling-hbv aneta-tabata