logo jumping fitness brno

Proč Jumping®

 Vyskákejte se ze špatné nálady i přebytečných kil :)“

Zažíváte v průběhu dne stresové situace, které zapříčiňují hromadění škodlivých látek v těle?
  • přijďte k nám a dopřejte svému tělu aerobní pohyb bez nadměrného zatížení kloubů, který napomáhá k vyplavení těchto nahromaděných škodlivých látek v těle.
Čeho dosáhnete při pravidelném aerobním pohybu?
  • vylepšíte si svoji fyzickou kondici
  • nakopnete správným směrem metabolismus tuků – čím vice se budete hýbat, tím snáz bude vaše tělo využívat tuky jako zdroj energie
  • prospějete svému zdraví – podpora imunity, normalizace hormonální činnosti, pozitivní regulace hladiny cholesterolu, napomáhá snižovat hypertenzi, prevence proti cukrovce
  • uvolní se Vám endorfiny, které zlepšují náladu – pozor na endorfiny, jsou návykové :))

Lekce pro začátečníky:  Jumping®BASIC 

Lekce pro pokročilé:  Jumping®FUN, Jumping®FIT + Tabata

Co vše zažijete při fitness cvičení Jumping®?

  • vytrvalé skákání
  • balanční cvičení
  • posilování svalů, o kterých ani nevíte, že je máte :)
  • důkladný strečink
  • a hlavně plno zábavy

Ukázkové video 

Videa z našich lekcí ke shlédnutí zde.

Jumping® + Tabata

Na každé lekci lektorka zařazuje krátké posilování, ať už klasickou formou nebo skrze Tabatu.

Tabata je druh intervalového tréninku vyvinutý japonským vědcem Dr. Izumi Tabatou. Stačí pouhé 4 minuty denně, aby se zvýšila aerobní kapacita (vytrvalost) a také anaerobní hodnoty (výbušnost). Jelikož Tabata zvyšuje vytrvalost, umocňuje schopnost vašeho těla spalovat více tělesného tuku. Klíčové je časování, kdy makáš na 100 % 20 vteřin a následuje pouhých 10 vteřin odpočinku v rozmezí 4 minut.

DALŠÍ LEKCE V NAŠEM ROZVRHU

Tabata a Bodystyling

Zařadili jsme do našeho rozvrhu tyto dva typy intervalových lekcích z prostého důvodu. Je ideálním a zároveň efektivním doplňkem nejen k Jumping lekcím, ale také k jiným kardio cvičení čí běhání. Střídáním kruhového a intervalového tréninku se umocní spalování kalorií a formování postavy.

Tabata

– je dosti náročná metoda intervalového tréninku, při které se zvyšuje aerobní kondice, maximální síla, výbušnost, vytrvalost a nárůst dynamiky. Jelikož dojde k zapojení rychlých svalových vláken v maximální intenzitě po krátkou dobu, dochází ke zlepšení mnohem rychleji, navíc také ke značnému spalování tuků a rýsování svalové hmoty.

– toto komplexní cvičení, které zapojuje do činnosti maximální množství svalových skupin, začíná krátkým zahřátím na trampolínce. V hlavní části hodiny se pracuje nejen s vlastní váhou těla, ale také s činkami, overbaly, gumičkami a agility žebříkem. Na závěr hodiny lektorka zapojí strečink posilovaných partií.

Bodystyling 

– jedná se o posilovací cvičení spojené s aerobní lekcí. Bodystyling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Cvičební lekce se soustřeďuje na formování svalů celého těla, zejména na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly. Dochází také k protažení a posílení celého těla. Svaly se stávají funkčnějšími, pružnějšími a lépe tvarované.

– cvičení je koncipováno tak, že se využívá převážně váhy vlastního těla. Pro zpestření se však používají i cvičební pomůcky – overbaly, gumičky, činky, agility žebřík. Na závěr hodiny lektorka zapojí strečink posilovaných partií.

Zkus Jumping Fitness Brno a určitě nebudeš litovat!